Ditt innehåll här

Voddler

Publicerat: 2010-08-12 @ 22:02:15
Ser du på mycket film, antigen genom att du köper eller hyr dom?
Det finns nu en tjänst där du kan se film på nätet helt gratis och lagligt!
Tjänsten har nyligen öppnat för alla, innan behövde man en invite för att kunna bli medlem och se filmer.
Vilken tjänst är det jag pratar om då? Jo nämligen Voddler.
Som jag sa ovan så är det en tjänst som man kan se filmer och serier på,  är precis som spotify fast med film.

Både jag och Emanuel har använt tjänsten i flera månader, och är helnöjda med tjänsten.
Den enda nackdelen vad jag kan se med voddler är att alla filmer inte är gratis, men finns självklart massa filmer som är gratis.
Alla filmerna på Voddler har antingen svensk text eller Svenskt tal, vilket är kanon.

Nu ska vi gå på några räkenskaper angående voddler, och vad du kan tjäna om du använder det istället för att hyra/köpa filmer.
Vi gör denna räkenskap med att du hyr 1 film/vecka.

1 film kostar ca: 35:-
1 film/vecka blir alltså 35:-, visst man kan hyra någon gång ibland, men varför inte ta det som är gratis? ;)
Om du hyr 1 film/vecka så blir det 4 filmer/månad, vilket blir: 140:-
Eftersom det är 52 veckor på 1 år, så tar vi 35*52=1820:-
Så på 1 år så sparar du 1820:- om du använder voddler istället för att gå till videobutiken.

Så känner du att du vill skaffa voddler?
Isåfall gå in på den här länken!



Du sparar: 1820:-/år.





Kommentarer
Postat av: Amanda ~ annasdotter

så lite så ;)

jag använder också voddler, skit bra !

2010-08-13 @ 09:43:44
URL: http://annasdotter.blogg.se/
Postat av: Åsa

Sv. Intressant! Här kommer jag nog fortsätta läsa! Ha en bra dag :)

2010-08-13 @ 10:29:37
URL: http://inva.blogg.se/
Postat av: emelie

haha vad går eran blogg ut på egentligen? :o

2010-08-13 @ 13:54:09
URL: http://plimplom.blogg.se/
Postat av: Johan

Voddler är det bästa som har hänt webben sedan Youtube :)

2010-09-04 @ 15:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0